Alla inlägg under december 2012

Av Eva Johansson - 4 december 2012 05:51

Drömde om Bubblan i natt och köp av barnvagn! 


Jag hoppas innerligen att sonen och sambon köper en begagnad vagn och att de inte köper något "häftigt" åk...Det är ju en hel vetenskap med sådant! Förr köpte man liggvagn och sittvagn/sulky! Nu köper man den ju i delar mer eller mindre och bestämmer i stort sett själv hur den ska se ut! Priset blir naturligtvis därefter.......


Idag väntas mer snö så kylan har gett med sig något!


Klä på er ordentligt och ta det lugnt ut på vägarna!

Av Eva Johansson - 3 december 2012 14:56

Vi har råkat ut för lite kyla där jag bor och säkert många fler med mig,   egentligen inte så speciellt kallt men vi har ju varit bortskämda hela november. I morse var det -18.4C och varken hund eller katt ville vara ute. Vår hund   tvärvände på morgonpromenaden och gick hem istället (Har honom lös på vår väg) När jag väl kom hem dansade han av glädje på trappen och skuttade överlycklig in i värmen igen! 

I helgen har jag lyckats julpynta inne! Härligt!  


Ska nog ta att börja på med kvällsmaten nu...kycklinggryta o ris


Längtar till lördag...


Frys inte öronen av er nu kära läsare!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

En liten hälsning!


Skapa flashcards