Alla inlägg den 2 februari 2013

Av Eva Johansson - 2 februari 2013 10:09

Hipp hipp hurra! Idag fyller vår hund Totte 10 år, han är pigg och lekfull som en valp fortfarande, dock tror jag att han inte hör så bra längre! Ska köpa några paket åt honom när jag åker och handlar idag!

 

Våra kattungar Elvis och Sessan fyller 7 månader idag, snart dags för kastrering!

 

Hade otäck dröm om Bubblan inatt, född för tidigt och slängd i en bassäng av pappa som bara ville se om hon (Det var en hon i min dröm) kunde simma vilket hon inte kunde, dock slutade drömmen bra!


Melodifestivalen ikväll, gillar inte upplägget längre, det var bättre förr! Christer Björkman, släng dig i väggen! Dock ska jag av tradition titta!


Önskar er alla en trevlig helg! Själv åker jag till affären om en liten stund!

Skapa flashcards