Alla inlägg den 4 februari 2013

Av Eva Johansson - 4 februari 2013 07:35

Igår for maken och jag till Ikea och köpte en ny bäddmadrass till mig, har haft så ont i ryggen på sista tiden och sover verkligen illa, vaknat var gång jag vänt mig om i sängen! Jag är ju reumatiker och har ont i hela kroppen mer eller mindre och det blir ju inte bättre precis av att ligga illa! Jag är dessutom i den åldern då jag börjar svettas kopiöst om nätterna så vi passade även på att köpa tunnare täcke! Nåväl jag kostade på mig en 6 cm bäddmadrass med memoryskum och har verkligen sovit gott i natt, har iofs fortfarande ont i ryggen men har verkligen njutit av den nya madrassen! Vaknade dessutom relativt "torr" tack vare det tunnare täcket! Har dock haft lite oroliga drömmar men det kan jag leva med! 

Hoppas att ni läsare av detta fått sova på små moln!

Ovido - Quiz & Flashcards