Alla inlägg den 8 mars 2013

Av Eva Johansson - 8 mars 2013 07:44

Känner mig lite deppig sedan ett tag tillbaka, jag är fullt medveten om varför.......KLIMAKTERIET!!!! Så har man kommit till den åldern då den kvinnliga sidan av en försvunnit! Jag gråter för det minsta, blir arg fort och vi ska inte tala om viktökningen, svettningarna och allt annat! Funderar på om jag ska börja på med hormontabletter men jag tycker inte att det känns så bra att avbryta det helt naturliga som det ju faktiskt är!!! Nåväl, kanske vänjer jag mig vid mitt "nya jag" som med allt annat!

Har inte sett sonen och sonsambon på 4 veckor nu.....De har fullt upp med "mormors" flytt och inhandling av diverse babysaker, känner mig lite bortglömd.....Ni ser så jag är!

Ska åka till MIN mamma idag! Ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards