Alla inlägg den 11 juli 2013

Av Eva Johansson - 11 juli 2013 06:21

Igår så bokade jag lokal för att kunna få plats på dopkaffet, eftersom det var en sån där regndag passade jag även på att baka bullar som jag lovat att hjälpa sonsambon med, det är ju inte så lätt att göra en massa sådana sysslor med ett spädbarn, smörgåstårta beställs på dotterns arbete osv.


Max väger nu ca 5.2 kg och har blivit 60 cm lång, han hinner inte använda alla kläder innan han redan växt ur dem! Goa unge, en riktigt liten charmknutte är han!


 Drömde inatt att jag fick en hjärtinfarkt igen och tog mig till akutmottagningen via ambulans tillsammans med maken och dottern, där var det så fullt att jag fick mota bort en annan patient ifrån en undersökningsbrits, efter ett tag så blev jag undersökt av en sjuksköterska som konstaterade infarkten och skickade därefter hem mig igen.....Hm.....blir lite ängslig då jag har en förmåga att få drömvarsel! 


I morgon drar dottern och jag till Stockholm på en liten shoppingtripp, ser fram emot det, vi brukar ha roligt ihop!


Hoppas att ni får det väder ni vill ha idag! Kram



Ovido - Quiz & Flashcards