Alla inlägg den 5 oktober 2013

Av Eva Johansson - 5 oktober 2013 06:24

Ok nu har det alltså hänt........Dottern ska lämna boet.......Hon har fått en jättefin lägenhet som hon skrivit kontrakt på, söker nu vackra skinnmöbler mm. 

Jag som inte förut vetat hur jag skulle klara mig utan mina älsklingar hemma tycker att det är helt Ok, det är rätt tid att lämna mor och far och skaffa en ny erfarenhet i livet, tidens gång ni vet.......Kommer säkert att gråta mig till sömns i början men samtidigt glädjas över att hon har ett arbete som hon kan försörja sig på!


Boken som jag medverkar i är nu på gång och ges ut i början av december, INSPIRATIONSSPRIDAREN kommer den att heta och kommer bla att finnas på #Adlibris, kuuuuul! 


Barnbarnet Max växer och frodas på alla sätt, väger 7,5 kg och är närmare 70 cm. En riktigt glad unge det är vad han är! Sprallig och lekfull och nyfiken till max (passande)


Ha en bra höstdag alla!


Ovido - Quiz & Flashcards