Alla inlägg den 8 januari 2014

Av Eva Johansson - 8 januari 2014 07:36

Är jättetrött nu för tiden.....Vet inte om det är vädret eller hjärtsvikten som spökar, satt i går eftermiddag framför datorn och somnade! Jag hade varit i stan på förmiddagen, dels för att hämta medicin och dels för att hälsa på Max, skulle dessutom hitta något att ha på mig till lördagens Revy! Nåväl åldern tar väl ut sin rätt hos mig med!


Igår så kröp Max upp i min famn och ville sitta i knä en stund! Så mysigt att han kom själv till mig tycker jag! Vår lilla charmknutte!


Hittade en tunika som jag tyckte om förresten -Se bild-


 


Har gratulerat sonen idag som fyller år (Vi ska fira honom på söndag)


Ska nu försöka jaga sjuksköterskor på Hjärtgruppen, flera av mina mediciner är slut! Ha det!

Ovido - Quiz & Flashcards